Na spuštění online plateb GoPay právě pracujeme. Děkujeme za pochopení.
Neohodnoceno

ZECK HR 20

  • inovativní závěsný multiplikátor
  • speciální funkce k zavážení montáží
  • odpojitelná hlasitá západka
  • obsah cívky: 450 m / 0,55 mm
Skladem (2 ks)
Kód: 7997
Značka: Zeck
6 422 Kč 5 307,44 Kč bez DPH
Kategorie: SUMCAŘINA
Záruka: 2 roky
návin: 450 m / 0,55 mm
brzdná síla: 25 Kg
převody: Nerezová ocel
převod: 5,5 / 1
ložiska: 6+2
maximální návin / otáčka: 124 cm
klika: levá
materiál těla navijáku: 100% hliník
doplňující 1: inovativní multi naviják
doplňující 2: precizní ukládání šňůry
doplňující 3: odpojitelná hlasitá západka
zeck fishing hr 20 100020YqChKytIvHD3H
Novinka Tip

S HR 20 jsme vyvinuli naviják, který je perfektně uzpůsoben lovu sumců. Jsme pevně přesvědčeni, že se jedná o revoluční produkt v sumcařském sektoru.

Tento multiplikátor je na prutu zavěšený jako klasický smekací naviják. Díky tomu je prut fantasticky vyvážený. Ve srovnání s ostatními multiplikátory je šňůra na cívku navíjena velice rovnoměrně, aniž by na to rybář musel dávat zvýšený pozor. HR 20 je velice stabilní a zároveň velice kompaktní. Enormní kapacita cívky a masivní návin na jedno otočení kličkou jsou dalšími fantastickými atributy tohoto inovativního produktu.

Funkce inovativního brzdného systému:

Souhra pákové brzdy (L jako LEVER) a brzdné kolečko (PK jako Pre-Set-Knob) je zodpovědná za výsledný brzdný tlak. V praxi to vypadá následovně.

1. Freilauf (v nákresu vyznačen červeně)

Odvin šňůry je kompletně volný a nebržděný. Toto postavení bývá využito pouze zřídka.

2. Zavážecí = Auslege-Position (v nákresu vyznačen žlutě)

Páka se zaaretuje na úrovni tří vyznačených linií. Brzdným kolečkem je nastaven ideální brzdný tlak k zavážení montáže. Brzdný tlak si nastavíte sami s ohledem na okolnosti. Odpadá tudíž brzdění odvíjení šňůry z navijáku prsty.

3. Horní brzdná oblast (v nákresu vyznačen oranžově)

Toto nastavení slouží během zdolávání jako bezpečnostní odstup mezi vlastní brzdou (oblast po Strike-Position) a Auslege-Position. Tato oblast má při shodném přednastavení brzdného kolečka menší brzdný tlak než spodní brzdná oblast.

4. Strike-Position (v nákresu vyznačen modře)

Páka se zaaretuje na úrovni tří vyznačených linií. V tomto bodě má brzda podstatně menší tlak v porovnání s pozicí nad a pod. Díky tomu se nechá brzdný tlak při zdolávání velice snadno brzdným kolečkem přednastavit. Pokud kolečko otočíš prsty ve směru MORE, dosáhneš brzdného tlaku cca 6 kg při pozici páky ve Strike pozici a maximální brzdný tlak 12 kg, pokud je páka v nejnižší pozici spodní brzdné oblasti. 

Poznámka: V případě potřebného maximálního brzdného výkonu, je možné brzdné kolečko v Auslege pozici nebo v pozici Freilauf ještě více utáhnout.

5. Spodní brzdná oblast (v nákresu vyznačeno zeleně)

Tato oblast slouží k samotnému zdolávání. Čím více je páka posunuta dolů, tím více brzdné síly docílíme. Na nejspodnější pozici je brzdná síla dvojnásobná ve srovnání s pozicí Strike.

TIP:

Doporučujeme nenaplnit cívku navijáku kompletně. Zamezí se tím možným problémům při ukládání šňůry na cívku. Stejně tak si zachováte možnost použítí  Snag Leader.